ALWAYS BEAUTY IN THE WORLD - Macy Gray

10 Mart 2008 Pazartesi

BİR ŞİİR... (Yazan: Doğu İlmak)

ÖĞRETMENİM…

-İlk öğretmenlerim Hülya, Zerrin ve Nilgün Hanımlara…-
(Üçünü de hala çok seviyorum...)


Öğretmenim, akıl ve cesaret tek sizde,
Atatürk gibi iyisiniz.
Hem cesaret hem akıl,
Benim canım öğretmenim…

Siz gidince karanlık oluyor,
Siz gelince aydınlık oluyor.
Güneş gibi parlıyorsunuz
Benim canım öğretmenim…

Dünya hep bekler doğmanızı,
Biz de sizi bekleriz,
Güneşten daha parlaksınız
Benim canım öğretmenim.

Sınıftaki çocukların
Kalpleri çın çın eder sizi görünce,
Siz bizi yaşattınız,
Ellerinizden öpüyorum öğretmenim…


Doğu İlmak

1 yorum:

Savaşkan İlmak dedi ki...

Canım Oğlum,

öğretmenlerine vefalı olman, bir öğretmen olan babanı çok sevindiriyor. Yaptığın iyi işlerle gurur duyuyorum ve seni tüm kalbimle kutluyorum...

Baban...